Refund policy
سياسة الاسترجاع
سياسة الاسترجاع "صالحة لمدة 3 أيام تقويمية من تاريخ توصيل المنتج".
إذا تلقيت طلبك ولم تكن راضيًا لأي سبب من الأسباب ، يمكنك إرجاع المنتج واسترداد آموالك ( تطبق الشروط ).
إذا انقضت فترة 3 أيام منذ الشراء ، فلا يمكننا ، للأسف ، أن نعيد إليك أموالك.
"متطلبات الاسترداد يجب استيفاء المعايير التالية للتأهل لإسترداد الأموال :-
- يجب أن يكون المنتج غير مفتوح
- يجب أن يكون المنتج في عبوته الأصلية
- يجب أن يكون المنتج غير مستخدم
- يجب ألا يتلف المنتج من أجل ضمان استيفاء المعايير المذكورة أعلاه
" سيتم فحص جميع المرتجعات إذا كان المنتج لا يفي بالمعايير المذكورة ، فإننا نحتفظ بالحق في عدم إصدار استرداد".
يجب عليك الاتصال بنا أولاً والحصول على ترخيص إرجاع البضائع وتضمينه.
لن يتم قبول المرتجعات بدون إذن صالح للإرجاع.
يمكن إرسال المرتجعات عبر شركة الشحن. او من خلال زيارة المتجر ، "وفي حال رغبة في ارسال المرتجعات عبر شركة الشحن ستكون مسؤولاً عن دفع تكاليف الشحن فيما يتعلق بالعناصر التي ترغب في إرجاعها." ( تطبق رسوم الشحن )
- لن نقوم برد تكاليف الشحن
- يجب أن تحرص على ضمان تعبئة البضائع بشكل صحيح حتى لا تتلف أثناء النقل.
- إذا تم العثور على المنتج تالفًا أو تم استخدامه، فقد نرفض استرداد المنتج والأموال. إذا كنت ترغب في الاتصال بنا بخصوص أي مسألة تتعلق بسياسة الاسترداد هذه ، فيمكنك القيام بذلك عبر نموذج الاتصال أو إرسال بريد إلكتروني إلىinfo@stoore.ae
للإستفادة من خدمات الإرجاع والإستبدال والضمان يجب إحضار الفاتورة الأصلية أو تقديم مايثبت مثلا صوره من الفاتورة أو تفاصيل الشراء أو بيانات العميل.
اليه استراد النقود
في حال تم الدفع عبر البطاقه يتم استرجاع المبلغ عبر البطاقة . وفي حال تم الدفع عند الاستلام سوف يتم التواصل مع العميل من قبل خدمه العملاء لطلب حساب بنكي ليتم استرجاع المبلغ وتترواح مدة الاسترجاع والاستبدال من 7 ايام حتى 45 يوم عمل.
شكراً لكم.
Refund Policy
Return policy is valid for 3 calendar days from the date of delivery of the product.
If you receive your order and are not satisfied for any reason, you can return the product and get your money back (conditions apply).
If a period of 3 days has elapsed since your purchase, we cannot, unfortunately, refund you your money.
"Refund Requirements The following criteria must be met to qualify for a refund:
- The product must not be opened
- The product must be in its original packaging
- The product must be unused
- The product must not be damaged in order to ensure that the above criteria are met
"All returns will be inspected if the product does not meet the stated criteria, we reserve the right not to issue a refund."
You must contact us first and obtain and include the merchandise return license.
Returns will not be accepted without valid return authorization.
Returns can be sent via the shipping company. Or by visiting the store, "If you wish to send returns through the courier company, you will be responsible for paying the shipping costs in relation to the items you wish to return." (Shipping charges apply)
- We will not refund shipping costs
- You must take care to ensure that the goods are properly packed so that they are not damaged during transportation.
- If the product is found damaged or used, we may refuse a refund of the product and funds. If you wish to contact us regarding any matter relating to this refund policy, you may do so via the contact form or send an email to info@stoore.ae
To benefit from the return, exchange and warranty services, you must bring the original invoice or provide proof, for example, a copy of the invoice, purchase details, or customer data.
Money recovery mechanism
If the payment was made via card, the amount will be refunded via card. In the event that payment is made on receipt, the customer will be contacted by customer service to request a bank account to be refunded, and the return and exchange period ranges from 7 days to 45 working days.
Thank you
Contact Us